17.2.14

Merhaba





Her zamanki klişe laflarla başlamamak için çok zorladım kendimi ama olmuyor yani. Cümleleri kuramıyorum bir türlü. Gerçi beni tanıyanlar eminim ne demek isteyeceğimi anlayacaklardır. Neyse bu blog işi aslında ara ara aklıma geliyordu. Aslında çok ama çok eskiden Hanife (Romancekolik) ile ortak bir blog açmıştık. Çıkan kitapları hem tanıtıyorduk hem de okuduklarımızın özetini geçiyorduk. Ama sonra ne olduysa işin ucunu bıraktık –bak o bloğa ne olduğunu bilmiyorum. Hanüf ne oldu gerçekten? - Sonrası tabi Facebook gibi sosyal medyada takip etmeye, orada sayfa açmaya kaydı. Hala da sayfamız varlığını sürdürmektedir. Gerçi benim herhangi bir görevim yok ama elimden geldiğince sayfada varlığımı belli etmeye çalışıyorum. Bakmak isterseniz –ki eminim biliyorsunuzdur ama ben yine yazayım: Satırların Dilinden – Orası sayesinde birçok arkadaş çevremiz oldu. Sonra çok genişledik hem de çok.

İşin aslı ailem olarak gördüğüm dostlarım sayesinde burayı açmaya karar verdik. Gerçi şimdi sevgili Merve’nin (Kitab-ı Sevda) hakkını yememek gerekir peşimden az koşmadı. “Kızım hadi sana da açalım. Bak çok hoşuna gidecek.” diye diye başımı az çatlatmadı. Tabi bundan bir ay önce bütün ÜKG Kızlarını topladım ve blog için ad bulma işlemlerine giriştik. Sağ olsun Simay (Zimlicious) birçok isim buldu. Tabi bulduğu bütün o güzelim isimlerin hepsi sahiplenilmişti. Sonunda bir isime karar verdik ama bu seferde bendeniz blog açma işini askıya aldım. Aldım ama yine çok sevgili Simay ve Merve’nin ısrarlarına dayanamadım ve kolları sıvayıp işe giriştik –giriştik diyorum ama bana bakmayın ben hiçbir şey yapmadım. Hep Merve ilgilendi. Bloğun her şeyini hazırladı sonra önüme koydu. Ve işte karşınızdayım.



Uzun lafın kısası uzun süre başınızın etini yiyeceğim bloğumla. Yeni kitaplar (yerli, yabancı) dışında eski kitaplarla da karşınızda olup –ki bu konuda ciddiyim. Bir ara okul yüzünden hiç kitap okuyamadım ve okunacaklar dağ gibi oldu. Kaç zaman geçti hala eritebilmiş değilim kitapları. Neden diye sorun bir? Çünkü okumasam da habire kitap aldım, bu da yeni çıkanlarla birleşince gerisini tahmin edebilirsiniz sanırım. O yüzden blog da çoktan çıkmış kitapları da görüceksiniz. Kitap dışında başka ilgilendiğim konuları da dile getireceğim. Alıntılar, videolar, yazarlar hakkında kısa bilgiler, vizyona girecek filmler, tiyatrolar, konser gibi haberler olacak. Kısacası çok çeşitli bir blog sizleri bekliyor. Çok uzatmayacağım demiştim ama laf lafı açar diye boşuna demiyorlar gerçekten. Neyse umarım sizin de eğleneceğiniz bir blog olacak. Şimdilik benden bu kadar diyorum. Ve tekrardan ÜKG Kızlarıma ve bu post’un haberini paylaşanlara teşekkür ediyorum :) Ay çok heyecanlandım ihihihih :))

Melis A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder