10.4.14

Kitap Alışverişim #1


Selamlar… 

D&R sağ olsun indirimleriyle hepimizi yoldan çıkardı. Tabii kitapların azlığı ile kendimi frenleyebilmiş görünüyor olabilirim ama bu durum sizi yanıltmasın. Kredi kartımın limiti dolduğundan ancak bu kadarını alabildim. Yoksa almak istediğim daha çok kitap vardı. Neyse en azından okumak istediklerimi aradan çıkarabildim :) 

 

Bu kitabı çok sevgili Zimlicious sayesinde aldım. Kendisini takip ediyorsanız biliyorsunuzdur; Simay’ın kitap yorumunu okuyorsanız anında “bu kitabı okumam gerek” diyorsunuz. Beynimdeki Yangın’da bu sayede alınmış bir kitap. Çok çok merak ediyorum. Ee indirimde de görünce hemen siparişi verdim. Sınavlarım bitsin hemen sömüreceğim kitabı :) Simay’ın yorumunu merak ediyorsanız tık tık :)



Can Yayınlarından çıkmış olan Harry Q. Davası’nın Ardındaki Gerçek kitabını ilk çıktığından beri okumak istiyordum. Ama öğrencilik sağ olsun fiyatı biraz tuzlu gelmişti ve listede bekleme sırasında yerini bekliyordu. D&R’de de görünce hiç düşünmeden sepete ekledim. Beynimdeki Yangın’dan sonra okunacaklardan. 



Neil Gaiman, Yolun Sonundaki Okyanus kitabı ile gönlümü çalmıştı. Bu kitabını indirimde görünce almadan yapamazdım :) Ve ve gönlümün diğer bir sultanı Monica McCarty. Bu serisi elimde ama okumaya içim elvermiyor. Hemen bitecek korkusu ile elimi süremiyorum. Gazap’ı da sıraya eklemiş bulunuyorum. İhihih okunacak bir sürü harika kitabım var ve heyecanlanmamak elde değil gerçekten :) 



Son olarak Sürgün kitabını e-book olarak okumuştum. Ama çok sevgili halamı da kitapkolik birisi haline getirdiğimden serinin ikinci kitabını okumak istedi. İndirimde görünce ona da sürpriz yapayım dedim :) 


Şimdilik bu kadar. Bir sonraki kitap alışverişinde görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın ;) 


Melis A.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder