14.6.14

Kitap Yorumu: Ateş || Maya Banks (Breathless #2)




“Bebeğim dinle beni.” 

Bethany tekrar geri çekildi, bakışları adamınkileri buldu. 

“Bahsettiğin güç, kontrol ile ilgili değil. Senin itaatinle ilgili değil. Benim hakimiyetimle ilgili değil. Bu duygusal güçle alakalı. Ama bebeğim, senin de benim üzerimde aynı biçimde bir gücün var. Söz konusu bizim ilişkimiz olunca, senin sahip olduğun güç benimkinin çok ötesinde.” 

Bethany’nin gözleri şaşkınlıkla açıldı. 

“Bu doğru,” dedi Jace. “Senin çok daha fazla gücün var, tahmin edebileceğinin çok ötesinde bir kontrolün var. Kalbim senin ellerinden. Saçmalık filan değil bu. Seni kandırmak için duymak istediğin sözleri söylemiyorum. Daha dürüst olamazdım. Ben seninim, bebeğim. İtiraf ediyorum. Kalbim, ruhum, hepsi sana ait.” 

Ateş, Nefes Nefese serisinin ikinci kitabı. İlk kitaptan tanıdığımız Mia’nın abisi Jace’i anlatmakta. Namı Ash ile birlikte anılıyor. Jace, Ash ve Gabe muhteşem üçlüler. Gençliklerinden beri birbirlerini tanıyorlar, aynı zamanda iş ortağılar. Ama Jace ve Ash daha yakınlar. Neden mi? Çünkü birlikte oldukları kızları paylaşıyorlar. Zevkleri aynı. Üçlü yapmaktan keyif alıyor beyfendiler kısacası. -Eğer buraya kadar hoşunuza gitmediyse birazdan söyleyeceklerimi okumamanız daha iyi. Ben uyarımı yapayım da- 

Arkadaşların zevkleri aynı demiştim ya işte Jace’in güzeller güzeli bir kızı kesmesi ile kitabımız başlıyor. Gabe, Mia için Noel öncesi bir parti düzenliyor ve kadın karakterimizde garsonlardan biri. Jace’in görüş alanına girince doğal olarak kıza çekiliyor. Arzu kısmından bahsetmiyorum bile. Neyse bu durumu Ash’te fark ediyor ve hemen soluğu Jace’in yanında alıyor. Aslında sonrası malum; Ash kızı ayarlayacağını, akşamı birlikte geçireceklerini söylüyor. Tabii Jace içten içe aslında kızı kendine istiyor ve bu durumdan nefret etmekte. Ama karşısındaki en yakın dostu ve bu zamana kadar hep birlikte takılmışlar. Nasıl hayır diyebilir ki?! Ve Ash kızın yanına gidiyor teklifini yapıyor. 

Bethany, -canım benim kanım çok ısındı ona- ilk önce bir şok geçiriyor. Ama kabul ediyor. Hemen kızmayın geçerli nedenleri var kabul etmesinde. Ama tabii bu benimde bu işi onayladığım anlamına gelmiyor. Kızın işini bitirmesini bekliyorlar ve sonra otel odasına doğru yol alıyorlar Jace ile. Kitabın bu bölümlerinden hiç hoşlanmadım. Çünkü erkek karakterimin sevdiği kadını başkaları ile cinsel olarak paylaşmasını hiç sevmiyorum. Ve burada bu durum var. Evet yanlış duymadınız Jace –pislik !- Ash ile paylaşıyor kızı -_- Hayır kızdan etkilendin yada hoşlandın neden izin veriyorsun böyle bir duruma be adam. Manyaklığın daniskasını yaşatıyorlar bize anlayacağınız. Neyse sinirliyim bu konuda uzatmıyorum, sabah olunca Jace, Bethany’nin gittiğini görüyor. Hemen diğer oda da uyuyan Ash’ın yanına gidiyor ama kız orada da yok. Bir not yazıp öylece çekip gitmiş Bethany ve Jace bu durumdan feci sinirli. Çünkü kızla ilgili planları farklı. 

Bundan sonraki süreç kızı bulması, yanına alması, Bethany’nin sorunlu geçmişi ve getirdikleri, Jace’in saplantıları, kıskançlıkları, Bethany’i aileye katma durumları, kızın ortama alışma süreci gibi olaylara bırakıyor. Aslında kitabı sevdim ama ikilinin birbirine olan güvensizlikleri –ki bence en çok Jace’in salaklıklarından – ve bu yüzden gelişen olaylar çok uzatılmıştı. Bethany’nin bir türlü kendini Jace için yakıştıramaması beni bitirdi. Ama yine de neden böyle davrandığını anlayabiliyorum. Dolu bir kitap diyeceğim ama sizler okuyunca ne bulursunuz bilemedim. Seriyi nedense seviyorum. Sapkınlıkları, seks ilişkileri bazen biraz bana fazla gelse de serinin son kitabını da okuyacağım. Merak kötü bir şey gerçekten ;) 


 Melis A.

Orijinal Adı: Fever
Yazarı: Maya Banks
Yayınevi: Epsilon Yayıncılık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder